FAQ

  • W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy w godzinach od 9 do 18 od poniedziałku do piątku. W soboty od 9 do 14.

  • Jak mogę umówić się na wizytę?

    Wizytę umówisz dzwoniąc pod numer 502 785 527

  • Jakie marki pojazdów obsługujecie?

    Obsługujemy pojazdy wszystkich marek samochodów, a w szczególności VolkswagenAudiSeatMercedesSkodaMazdaToyota. Pomagamy zamówić wszelkie części potrzebne do danej naprawy oryginale jak i zamienniki.

  • Jak przebiega proces naprawy?

    Przedstawiamy klientowi wstępny kosztorys naprawy w zależności od ceny danej części. Jeśli w trakcie naprawy ujawniają się dodatkowe usterki klient jest na bieżąco informowany. Nie robimy nic bez wiedzy i zgody właściciela pojazdu.

  • Jak długo trzeba czekać na przyjęcie pojazdu do warsztatu?

    Nie ma konkretnej reguły, termin ustalany jest w zależności od ilości bieżących zleceń jakie wykonujemy obecnie na warsztacie, a także stopień skomplikowania usterki z jaką zgłasza się do nas właściciel pojazdu.

  • Gdzie znajdę cennik usług?

    Nie posiadamy takiego cennika, ponieważ ceny ustalane są indywidualnie w zależności od marki pojazdu oraz zastosowanych rozwiązań. W celu uzyskania konkretnych informacji na temat wyceny prosimy naszych klientów o bezpośredni kontakt telefoniczny, wiadomość e-mail bądź osobiste przybycie do naszego warsztatu.

  • Czy jest możliwość płatności kartą?

    Tak, u nas za usługę można zapłacić kartą płatniczą i telefonem.

  • Czy wystawiacie fakturę VAT?

    Tak, wystawiamy fakturę VAT

  • Jak często należy wykonywać przegląd samochodu?

    Przebiegi między przeglądami ustala producent samochodu. Najczęściej jest to 15-20 tysięcy km lub minimum 1 przegląd w roku.

  • Jak często trzeba serwisować klimatyzację samochodową?

    Co najmniej raz w roku należy wymienić filtr kabinowy oraz wykonać zabieg czyszczenia i odgrzybiania np. metodą ozonowania. Serwis agregatu należy wykonać co 2 lata.

  • Kiedy należy wymienić olej w silniku?

    Olej silnikowy należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w tabeli specyfikacji. Zależne jest to również od sposobu eksploatacji auta przez użytkownika, ponieważ zdarzają się przypadki, w których istnieje potrzeba częstszej wymiany oleju.

  • Co ile wymieniać klocki hamulcowe

    Klocki hamulcowe pokrywa specjalna okładzina cierna. Zależnie od naszego stylu jazdy, okładzina ta ulega zużyciu a wtedy konieczna jest wymiana klocków hamulcowych. Jedną z wyraźnych oznak zużycia klocków hamulcowych jest ich piszczenie lub odgłosy szorowania podczas hamowania. Stopień zużycia klocków możemy również ocenić przy pomocy specjalnego rowka. Każdy typ klocków hamulcowych posiada na okładzinie rodzaj wgłębienia. W trakcie zużywania klocków hamulcowych rowek stopniowo się ściera. Brak rowka oznacza, że klocki należy niezwłocznie wymienić. Większość nowoczesnych samochodów wyposażona jest w kontrolkę sygnalizującą zużycie klocków.

  • Czy wymiana płynu hamulcowego jest istotna?

    Wymiana płynu hamulcowego jest bardzo istotna, ponieważ wpływa na sprawność układu hamulcowego, odgrywa to ważną rolę w bezpieczeństwie podczas jazdy. W większości aut płyn hamulcowy powinno się wymieniać co 2 lata.

  • Czy jesteście otwarci w związku z epidemią koronawirusa?

    Tak, nasza firma działa normalnie. Ze względu na epidemię wprowadziliśmy odpowiednie zasady, aby zadbać o zdrowie naszych klientów i pracowników firmy.

  • Czym są ciasteczka (z ang.: cookies) i jakie jest ich znaczenie?

    Cookies to informacje, które serwis internetowy wysyła do urządzenia końcowego (komputer, tablet, smartfon) podczas odwiedzin internauty. Tego rodzaju pliki pozwalają na przechowanie danych na temat sposobu korzystania z serwisu przez użytkownika i umożliwiają jego lepsze dostosowanie do potrzeb odbiorców.